Breaking News

Könyves kihívás: Summertime Madness Book Tag


Sziasztok!

Újabb könyves kihívást kaptam, ezúttal a Media Addict oldal szerkesztőjétől, Tibitől. Ha ez lehetséges, a kihívás még cukibb, mint az előző. Így nyár végén még egy kicsit élvezzük a nyarat, hát persze, hogy könyvekkel!

1. Mutass egy nyárias borítójú könyvet!

Ó, nekem ez könnyű. Egyből ez a könyv ugrott be:


Tényleg nyári is a könyv, nem csak megtévesztés. Régen vártam rá, és nem volt rossz, bár az igazsághoz hozzátartozik, hogy jobbra számítottam. Olyan... egyszer olvasós volt.


2. Válassz egy kitalált helyet, ami tökéletes célállomása lenne a nyári vakációdnak!

Bár szeretem a tengerpartokat, ha utazásról van szó, akkor én inkább az a városlátogató típus vagyok. Kitalált helyről van szó, szóval az ember fantáziája kalandozhat. De nyár ide vagy oda, hát lehet az kérdés, hogy ha kitalált helyre mehetek, hova mennék? Hát ugye hogy egyértelmű, hogy a Harry Potter világába! Bár erősen vacillálok, hogy Roxfort vagy Abszol út vagy Odú. Nem lehetne, hogy a varázsvilágot egyben kezeljük? És akkor a HP világába!


3. Éppen a nyári vakációdra mész és a repülőgépen ülsz. Egy olyan könyvet akarsz olvasni, ami egész úton kitart. Melyik regényt választanád?

Nagyon úgy érzem, hogy hosszú könyvet akar velem olvastatni a kérdés. És gondolkozzunk nagyban, biztos hosszú lesz az út, mert hát jó messzire megyek. Mondjuk Ausztráliába vagy Amerikába? *mosolyog* Azt hiszem, az Outlander második részét vinném, azzal jól ellennék, az biztos. 



De egyébként erős a gyanúm, hogy egy egész hónapra való ebookkal indulnék útnak, és hangulatomnak megfelelően válogatnék. :D


4. Nyári szomorúság gyötör – melyik vidám könyvvel csalnál mosolyt az arcodra?

Ó, van ilyen könyvem! Idén nyáron is többször újraolvastam, nem tudom, mi okoz ebben a két könyvben nekem ekkora függőséget, de már nem is próbálok rájönni. A két könyv sok szempontból nagyon hasonló, ezért nehezen tudom szétválasztani magamban, így jobbára az szokott történni, hogy elolvasom az egyiket és már kezdek is bele a másikba. (Egyébként én ezeket nyugikönyvekként emlegetem, van néhány, és ha valami bajom van, szomorú vagy dühös vagyok, vagy izgulok valami miatt, akkor ezeket szoktam elővenni.)



5. Éppen a tengerparton ülsz, teljesen egyedül. Melyik kitalált karakter lenne a tengerparti bébid?

Először is: nem lenne senki a bébim, mert nem szeretem ezt a becézést. 
De egyébként meg ez egy nagyon gonosz és nagyon nehéz kérdés. De azt hiszem, még mindig Jesse-t mondanám a Mediátorból. Bááár... Na jó, legyen Rob a Hívószám 1-800 sorozatból, egy tengerparti románcra őt nagyon bírnám - elvihetne motorozni. Vagy... Megvan! Gust szeretném a Csillagainkban a hibából. Jaj, de szép nyár lenne az! Esetleg... Clay az Always You-ból? Na jó, nem, kész nem tudok választani. Elég nagy a " könyves háremem", még ha nem is írom össze őket olyan szépen, mint MFKata. A jó hosszú listáról bármelyiknek nagyon örülnék, utalják ki nekem bármelyiket és nagyon elégedett leszek. :D


6. A fagyizás mellé kell egy fagyos, menő haver is! Melyik kitalált karakter lenne a legjobb barátod?

Kérhetek több embert is? Soha nem voltam 100%-ig ketten a világ ellen típusú barátságban, évek óta négyen vagyunk nagyon jó barátnők a barátnőimmel, mindent együtt csinálunk, valahogy magányosnak érezném ennél kevesebbel, szóval jöjjenek a Négyen egy gatyában barátnői. Jó kis banda lenne. Nagyon könnyen tudok azonosulni velük, mert a mi barátságunk miatt annyira könnyű elképzelni egy ilyen összetartó négyest, ahol mindenki más egy kicsit - nagyon -, mégis együtt nagyon jók. (Ó, ha már itt tartunk, egy Kostost is elfogadnék a partra, kerestem is a görög nyaraláson, de az istennek nem akart megjelenni.)




7. Oszd meg a nyári őrületet! Taggelj be pár embert!

Nem hazudtolhatom meg magam, ha már mindig kihívlak titeket, Ramóna és Fummie, most sem maradhattok ki a jóból. És ha már emlegettelek, MFKata, kíváncsi vagyok, kit választasz a háremedből a nyárra. Bár ami azt illeti, van egy sejtésem. :D

Nincsenek megjegyzések